نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار : ستاره ی تابستان یوونتوس کیست ؟ رقمی برابر با ایگوایین ؟

آخرین اخبار : ستاره ی تابستان یوونتوس کیست ؟ رقمی برابر با ایگوایین ؟

یوونتوس در حال تدارک برنامه ای کامل برای خرید و فروش بازیکنان خود در ژانویه می باشد تا بتواند تیمی قدرتمند و رقابتی را در ادامه ی مسیر مسابقات آماده ی حضور در میادین کند. در ادامه به بررسی آخرین اخبار امروز نقل و انتقالات باشگاه خواهیم پرداخت.

 

الکسیس سانچز:

 

بازیکنی دوست داشتی برای همه ی تیم ها، یک بار دیگر در لیست خرید یووه قرار گرفته و برخی منابع این بازیکن را به عنوان هدف اصلی سران یووه در تابستان آینده نام می برند و مدعی شده اند که یووه می خواهد با پرداخت رقمی سنگین او را در اختیار بگیرید. گفته می شود تیم های پولدار لیگ برتر انگلیس، خواهان جذب این بازیکن ارزشمند می باشند.

 

لمینا:

 

بازیکن سیه چرده ی یوونتوس، همانند تابستان پیشنهادات بسیار زیادی دارد و یوونتوس برای فروش او رقم 20 میلیون یورو طلب کرده است. بر اساس آخرین اخبار، تیم های لایپزیک و شالکه ی آلمان از جدی ترین مشتریان این بازیکن تکنیکی می باشند.

 

سیمونه زازا:

 

بازیکن ایتالیایی تیم یوونتوس حالا شرایط بسیار نامعلومی دارد و بر اساس آخرین اخبار، تیم های میلان و فیورنتینا با پیشنهاداتی بسیار اندک برای جذب او ابراز علاقه کرده اند.

 

ویتسل:

 

رسانه های روسی مدعی شدند که او در طی ساعات آینده، جواب رسمی خود را به یووه ابلاغ خواهد کرد و به احتمال زیاد این پاسخ منفی خواهد بود.

 

گزینه ی آخر :

 

بازیکن برزیلی ولفسبورگ، آخرین امید یوونتوسی ها برای خرید یک بازیکن در پست هافبک می باشد و شاید در این راه با تیم اینتر رقابت سختی را داشته باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: